خرید انواع کولر گازی با بهترین کیفیت
27نوامبر

خرید انواع کولر گازی با بهترین کیفیت

کولر های گازی از سیستم های تهویه مطبوع هوایی بوده که بعضا علاوه برتوانایی ایجاد هوای خنک ، میتوانند هوای گرم نیز تولید نمایند .

کمپرسور مهمترین قطعه تشکیل دهنده کولرگازی بوده که به طور کلی ۳ مدل پر استفاده و شناخته شده را دارد ، که نام آنها روتاری ، پیستونی و اسکرول می‌باشند .

کولرگازی اسکرول که مجهز به کمپرسور روتاری است ، در مکان هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که حجم فشار و هوا در آنجا بالا است و صدا و مصرف انرژی بسیار کمی دارد .

خرید انواع کولر گازی با بهترین کیفیت

کولرگازی وایت وستینگ هاوس مدل WWS18GH7I از سری محصولات ساخته شده توسط این کمپانی میباشد که داری مصرف برق بسیار پایین و بهینه ای میباشد و مجهز به فیلتر ضد باکتری میباشد و میتواند باکتری ها ، ویروس ها و ذرات ریز را به خوبی نابود کند و هوایی سالم را در اختیار شما قرار دهد

کولرگازی بوش مدل B1ZMA به عنوان یکی از محصولات منحصر به فرد این کمپانی آلمانی قرار میگیرد که دارای گاز مبرد خنک کننده r410a میباشد و با کیفیت و قدرت بسیار بالایی که دارد میتواند باعث شود در بهترین کیفیت ممکن بتوانید هوای اطراف را خنک نمایید و هوایی پاکیزه و مطبوع را در اختیار کاربران قرار دهید. همچنین این محصول از طراحی منصحر به فردی برخوردار میباشد که با قرار گیری ان در منزلتان میتوانید به محیط خانه خود جلوه زیبایی ببخشید.

نظرات خود را درج نمایید