02سپتامبر

رستوران کوه نور

کوه نور یکی از بهترین رستوران های جزیره کیش است ، برای آشنایی با این رستوران همراه تور کیش باشید .

 

رستوران کوه نور

یک رستوران بسیار شیک و مدرن با دکور داخلی از صخره و سنگ است . این رستوران در کوهی به ارتفاع ۳۰متر با آبشار های زیبا و چشم اندازی دلنشین ساخته شده است . این رستوران به دلیل نور پردازی بی نظیرش در شب پرطرفدار است .

بیش از ۱۰۰ رستوران و غذا خوری در جزیره کیش وجود دارد که بی شک کوه نور یکی از زیباترین و بهترین آن هاست .

این رستوران دارای منوی متنوعی است  که هر نوع ذائقه و سلیقه ای را راضی نگه میدارد . کوه نور ارائه دهنده انواع غذاهای دریایی ، کبابی و خوراکی های سنتی دلپذیر و خوش طعم میباشد .  یک نکته ای که در مورد این رستوران وجود دارد این است که قیمت غذاها نسبتا گران است .

 

رستوران کوه نور

رستوران کوه نور جزیره کیش

 

فضای داخلی رستوران دارای صندلی هایی حصیری شکل است که ترکیب جالبی با وجود سنگ ها به رستوران میدهد . همچنین در گوشه ای از فضا جایگاهی مخصوص پیانو در نظر گرفته شده است که در ساعاتی مشخص توسط افراد ماهر نواخته میشود .

در این رستوران زیبا هر شب موسیقی زنده توسط خواننده های مطرح جنوبی و ساز و آلت های مخصوص جزیره اجرا میشود و مسافران میتوانند از این فضا لذت ببرند و غذای خود را در محیطی دلنشین سرو کنند .

در بالاترین طبقه رستوران ، یک کافی ساپ بسیار لوکس و بزرگ واقع شده است که بسیار مورد توجه عاشقان قرار دارد . از داخل این کافی شاپ میتوانید نمای بسیار زیبایی را از جزیره کیش تماشا کنید . تماشای دریای نیلگون و چشم انداز های جزیره کیش از ارتفاعات این رستوران برای هر گردشگری هیجان انگیز و دوست داشتنی است .

 

برای مشاهده تمام رستوران های این جزیره زیبا با رستوران های کیش همراه باشد .

نظرات خود را درج نمایید